Sol Baştan Say

Artık kendime yılda bir bloga uğradığımda önce yazılanları okumayı yasaklamam lazım! Yine dokundu yazdıklarım kendime tabi ki. Bir de bi anda bir yıl önceki snapshot'a dönmek ne garip oluyor. Ne aynı kalmış, ne değişmiş görmek insanı çok şaşırtıyor. Ne önemliymiş, ne değilmiş. Ve zaman yine ne çabuk geçmiş.

Visa slavery dedim durdum ama kalıcı oturum almama 1-2 ay kaldı, süreç başladı hatta, bir randevuya gidip alması kaldı diyebilirim. İş değiştirmeyi düşünmüyordum aslında ama ona rağmen içimde bir rahatlık hissi yok desem yalan olur. Köleliğimiz bitecek mi? Çok yakında! Bu işler çok enteresan aslında, sabbatical denen bir kafa izni var burada, nam-ı diğer ücretsiz izin. Geçen sene ortaları bu zamanlar için kalıcı oturum alınca sabbatical alırım, dolaşırım, tatile giderim, yapmak istediğim diğer şeylere vakit ayırırım falan gibi kabaca bir düşüncem vardı. Sonra iş yerinde önüme bir havuç tutturdular, koşmaya başladık yine. Ücretsiz izin düşüncesi şimdilik rafa kalktı gibi ama benim sağım solum belli olmaz. Düne kadar kafam çok serinken dün her şey tam tersine döndü ve dellendim huzursuzlandım yine. Bakarsınız bir şey olur, kafam atar, yeni iş bile bakmaya başlayabilirim :) Yaz aylarında bir aylık bir ücretsiz izin tatili de çok gazip geliyor gerçi benim gibi güneş deniz kum insanı için ama Mir benimle gelemeyeceği için çok sıcak da bakamıyorum şimdilik. 

Kısa bir durum özeti verdim uğramışken, yoklamamı savdım, içimden çok yazmak da gelmiyor şu an ama boş geçmeyeyim dedim. Aslında bu ara kafamda daha çok yazmak ile ilgili düşünceler var, bloglara tam gaz geri mi dönsem diye de düşündüm, artık kimse blog okumasa da. Okunmasına falan da gerek yok zaten, beğenilmesine de, kendim için, kinetiğe çevirmek için aslında. Ama hani bazen olur ya insan çok şey ister ama hiçbir şey yapmak istemez. Hah, tam olarak da oyum bu aralar. Enerjimi bir toplasam da bir şeyler karalasam keşke, ama düzenli yapsam onu.  Ne güzel olur. Belki olur.

Kendine söz ver,
Bir sonra bloga geldiğinde üzgün yazılar okuyup ağlama.
Görüşürüz.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

veet reklamı

Bogulmak

Dışarda Corona, Evde Corona